“SAĞLIK EMEKÇİLERİNE REVA GÖRÜLEN ADALETSİZLİK KABUL EDİLEMEZ!”
Sağlık sistemini ayakta tutan sağlık ve sosyal hizmet emekçileri her geçen gün yeni bir hak kaybıyla, yeni bir belirsizlikle ve yeni bir adaletsizlikle karşı karşıya bırakılmaktadır.

“SAĞLIK EMEKÇİLERİNE REVA GÖRÜLEN ADALETSİZLİK KABUL EDİLEMEZ!”
Sağlık sistemini ayakta tutan sağlık ve sosyal hizmet emekçileri her geçen gün yeni bir hak kaybıyla, yeni bir belirsizlikle ve yeni bir adaletsizlikle karşı karşıya bırakılmaktadır. Sorunları çözmekle yükümlü olanlar, emekçilerin alın terini korumak yerine haklarını budayan uygulamalar üretmekte, sağlık hizmetini sürdürenleri adeta cezalandırmaktadır.
Bugün yaşanan tablo; sağlık emekçisini görmeyen, emeği maliyet unsuru olarak değerlendiren ve sorunları çözmek yerine öteleyen yönetim anlayışının sonucudur.
Bayram döneminde uygulanan idari izin hesaplamaları bunun en açık örneklerinden biridir. Aynı kurumda çalışan sağlık emekçileri arasında farklı çalışma süreleri esas alınarak yapılan hesap…
"Buradan, Ankara'da hak, hukuk ve adalet mücadelesi veren, açlık grevindeki öğretmenlerimize de selamlarımızı gönderiyoruz.
İnsanca çalışma koşulları, meslek onuru ve gelecekleri için bedenlerini ortaya koyan eğitim emekçilerinin sesine kulak verilmesini istiyoruz. Emek mücadelesi bir bütündür; sağlık emekçisinin de eğitim emekçisinin de talebi aynıdır: Adalet, eşitlik ve insanca yaşam.
Öğretmenlerimize sesleniyoruz; Yalnız değilsiniz. Mücadelenizi saygıyla selamlıyor, dayanışma duygularımızı gönderiyoruz."






