Kırşehir Emniyeti Aşure Sofrasında Buluştu
Kırşehir İl Emniyet Müdürlüğü tarafından, Aşure Haftası dolayısıyla şehit aileleri, emniyet personeli, aileleri ve emekli teşkilat mensuplarının katılımıyla anlamlı bir buluşma gerçekleştirildi.

Kırşehir Emniyeti Aşure Sofrasında Buluştu
KIRŞEHİR – Kırşehir İl Emniyet Müdürlüğü tarafından, Aşure Haftası dolayısıyla şehit aileleri, emniyet personeli, aileleri ve emekli teşkilat mensuplarının katılımıyla anlamlı bir buluşma gerçekleştirildi.
İl Emniyet Müdürlüğü yemekhanesinde düzenlenen programa İl Emniyet Müdürü Mesut Görücü ile eşi Suna Görücü ev sahipliği yaptı. Birlik, beraberlik ve paylaşmanın simgesi olan aşure, programa katılan davetlilere ikram edildi.
Samimi bir atmosferde geçen etkinlikte şehit aileleri, görevde bulunan emniyet personeli ve emekli teşkilat mensupları aynı sofrada bir araya gelerek sohbet etti. Programda, Aşure Haftası'nın taşıdığı manevi değerler doğrultusunda dayanışma, kardeşlik ve toplumsal birlik mesajları ön plana çıktı.
İl Emniyet Müdürü Mesut Görücü, şehit ailelerinin her zaman teşkilatın en kıymetli emanetleri olduğunu belirterek, bu tür buluşmaların birlik ve beraberlik duygularını güçlendirdiğini ifade etti.
Katılımcılar, aynı sofrayı paylaşmanın mutluluğunu yaşarken, program birlik ve beraberlik temennileriyle sona erdi.






